
Regenboogeetcafé IJsselstein | Nieuwegein
Gezellig en lekker eten in het Regenboog eetcafé in Eten Van De Vos in de Voorstraat 1, IJsselstein
Op 28 mei: vanaf 17.30 uur inloop en vanaf 18.00 uur eten we samen aan een lange tafel.
Als je komt eten graag even laten weten, dan kan eigenaar Marcel Voskens van het eetcafé erop rekenen. Van tevoren per mail aan [email protected] of via Whatsapp naar 06 41306215. Binnenlopen voor de koffie kan altijd natuurlijk.
LHBTI-ers, ook uit Nieuwegein, en mensen die diversiteit een warm hart toe dragen zijn van harte welkom in ons eetcafé, elke 4e donderdag van de maand.
Kijk voor meer info en inschrijven op de nieuwsbrief op www.regenboogcafe.nl











0 Comments